BS
Odaberite jezik ×
- Početna
-
Naše usluge
Odaberite uslugu i brzo pronađite pravog majstora za svoj problem!×
Usluge prema vašim potrebama VODOINSTALATER ELEKTRIČAR GRIJANJE I KLIMATIZACIJA ČIŠĆENJE I ODRŽAVANJE KUĆANSKI APARATI MONTAŽA NAMJEŠTAJA AUTOMOBIL SELIDBE I PREVOZ STOLARIJA I NAMJEŠTAJ PODNE OBLOGE I PARKETI TAPETAR ZIDARSKI I FASADNI RADOVI MOLERAJ I RIGIPS KERAMIČAR BRAVAR IT I TEHNIČKA PODRŠKA SERVIS MOBITELA ALARMI I VIDEO NADZOR PVC I ALU STOLARIJA ISKOPI I ZEMLJANI RADOVI KROVOPOKRIVAČKI I LIMARSKI RADOVI STAKLARSKI RADOVI ARMIRNO-BETONSKI RADOVI HIDRAULIČNI I PNEUMATSKI RADOVI ZELENILO I HORTIKULTURA RADNA SNAGA - O nama
- Kontakt
-
BS
Odaberite jezik
- Prijava
- Registracija
Najčešća pitanja (FAQ)
-
Q.
Kako da se registrujem i napravim nalog?
- Da biste koristili aplikaciju HaloMajstore, potrebno je da se registrujete putem e-maila ili broja mobitela (SMS verifikacija). Nakon registracije, unesite osnovne podatke i možete odmah početi s korištenjem aplikacije.
-
Q.
Kako mogu pronaći i angažovati majstora?
-
Majstora možete pronaći na dva načina:
- Direktno pretraživanje – Odaberite vrstu usluge i automatski ćete dobiti listu dostupnih majstora u vašoj blizini. Pozovite onog koji vam odgovara na osnovu cijene, recenzija i blizine.
- Objava posla – Možete kreirati zadatak tako što ćete unijeti opis problema, dodati slike i objaviti zahtjev. Majstori u vašoj blizini dobit će notifikaciju o vašem zahtjevu i poslati ponude sa cijenama. Vi birate majstora sa najboljom ponudom.
-
Majstora možete pronaći na dva načina:
-
Q.
Kako funkcioniše sistem licitiranja i pregovaranja?
- Ako objavite posao, majstori iz vaše blizine mogu vam poslati ponude s predloženim cijenama. Možete ih pregledati, komunicirati s majstorima i pregovarati oko cijene prije nego što donesete konačnu odluku.
-
Q.
Koje su dostupne metode plaćanja?
-
Plaćanje se može izvršiti na dva načina:
- Gotovinom - Platite direktno majstoru nakon obavljene usluge.
- Putem aplikacije - Koristite opciju "Moj novčanik", gdje možete dodati sredstva i izvršiti plaćanje elektronskim putem.
-
Plaćanje se može izvršiti na dva načina:
-
Q.
Šta ako majstor ne dođe ili otkaže termin?
-
U slučaju da majstor ne dođe na dogovoreni termin ili otkaže, imate mogućnost:
- Ponovo objaviti posao i sačekati nove ponude ili izabrati drugog majstora unutar aplikacije.
- Prijaviti problem administraciji radi razmatranja sankcija za neodgovorne majstore.
-
U slučaju da majstor ne dođe na dogovoreni termin ili otkaže, imate mogućnost:
-
Q.
Kako mogu otkazati svoj zahtjev za uslugu?
-
Ako želite otkazati zahtjev, to možete učiniti sve dok majstor nije započeo s radom i to na sljedeći način:
- U sekciji "Moji poslovi >> Historija poslova" pronađite posao koji želite otkazati i koji ima status "U toku".
- Kliknite na "Detalji posla", zatim na tri tačke u gornjem desnom uglu, gdje će se prikazati izbornik s opcijama.
- Odaberite opciju "Otkaži posao" i navedite razlog otkazivanja.
-
Ako želite otkazati zahtjev, to možete učiniti sve dok majstor nije započeo s radom i to na sljedeći način:
-
Q.
Da li su majstori provjereni i certificirani?
- Svi majstori prolaze osnovnu verifikaciju prilikom registracije, ali HaloMajstore ne garantuje stručnost svakog od njih. Preporučujemo da provjerite recenzije drugih korisnika prije nego što angažujete nekoga.
-
Q.
Kako mogu ostaviti recenziju za majstora?
- Nakon završene usluge, imat ćete mogućnost da ocijenite majstora i ostavite komentar o svom iskustvu. Ova ocjena pomaže drugim korisnicima pri odabiru majstora.
-
Q.
Postoji li mogućnost povrata novca?
- Ne postoji mogućnost povrata sredstava nakon što je usluga izvršena. Klijent je odgovoran za odabir majstora i prihvatanje uslova usluge prije plaćanja.
-
Q.
Kako mogu promijeniti svoje podatke ili način plaćanja?
-
Svoje osnovne podatke kao što su ime, prezime, e-mail adresa i broj telefona možete jednostavno urediti u sekciji "Upravljanje profilom".
Način plaćanja možete postaviti ili izmijeniti u sekciji "Dodaj karticu", gdje je moguće upravljati različitim vrstama platnih kartica.
-
Svoje osnovne podatke kao što su ime, prezime, e-mail adresa i broj telefona možete jednostavno urediti u sekciji "Upravljanje profilom".
-
Q.
Ko je odgovoran u slučaju oštećenja ili loše obavljene usluge?
- HaloMajstore nije odgovoran za eventualnu štetu nastalu tokom izvršenja usluge. Ako smatrate da ste prevareni ili da posao nije obavljen kako je dogovoreno, možete prijaviti majstora kako bismo razmotrili moguće sankcije.